Q&A

Поряд з нами все незрозуміле стає зрозумілим. 
Тому тут ми зібрали запитання, на які ти можеш шукати відповіді. 
Lavz тебе!

Чи можу я змінити або скасувати замовлення?

Girl in lavz, ти можеш передумати й це нормально. Тому ми подбали, щоб ти могла змінити або скасувати замовлення. 
Але важливо — це потрібно зробити в день його оформлення до 16 години. При скасуванні кошти повернуться до тебе протягом трьох робочих днів.

Тож, пиши нам в Instagram або у Viber, якщо виникла така потреба, і ми з усім допоможемо!

Як оплатити замовлення? Чи є післяплата?

Ти можеш обрати будь-який зручний для себе спосіб оплати:

  • Через систему, яка приймає всі поширені платіжні карти та підтримує оплати з Apple Pay та Google Pay. 
  • Переказ коштів на рахунок iban. 
  • При замовленні від 300 грн — можеш скористатися післяплатою з доставкою Новою поштою. 

Більше деталей — на сторінці Доставка та Оплата. [лінк на сторінку]

Чи можу я отримати знижку?

Для наших girls in lavz ми підготували приємності:

  • ти можеш підписатись на нашу розсилку та отримати знижку -10% на замовлення косметики, з якою відчуватимеш себе собою.
  • або ж приєднуйся до нашої програми лояльності щоб ми завжди були поряд.
Чи можу я отримати безкоштовну доставку?

Якщо ти сформувала замовлення більш, ніж на 3000 гривень — ми автоматично додаємо безкоштовну доставку.

Як дізнатись чи замовлення вже відправлене? Чи можна його відстежити?

Одразу після відправлення замовлення ти отримаєш смс із важливими цифрами — трек-номером Нової або Укрпошти. Саме в додатку або на сайті поштового оператора можеш перевіряти статус свого замовлення. 

Проте, якщо трек не надійшов, — обовʼязково напиши нам в Instagram або у Viber. Все владнаємо, щоб ти була спокійною!

Мені приїхав пошкоджений товар, що робити?

Важливо перевірити посилку у відділенні пошти при отриманні. Адже ми відправляємо замовлення в ідеальному стані та страхуємо їх на повну вартість перед відправленням. 

Не хвилюйся, якщо помітила пошкодження при отриманні, дій наступним чином: 

  • Повідом про це співробітника поштового відділення.
  • Відмовся від посилки, вказавши причину.
  • Напиши нам у Viber і ми одразу подбаємо про вирішення ситуації.

Якщо отримуєш посилку через поштомат — фіксуй зовнішні пошкодження посилки на фото або відео зразу біля поштомату. Далі все вирішимо!

Що робити, якщо в замовленні щось переплутали або товар не відповідає замовленому?

Ми завжди дуже уважні до кожного замовлення, та все ж ми — люди. Якщо раптом ти отримала не той продукт — будь ласка, напиши нам в Instagram або у Viber. Ми швидко все вирішимо: обміняємо, відправимо або повернемо кошти – як забажаєш!

Як зробити повернення?

Якщо хочеш зробити повернення –

— просто напиши нам в Instagram або у Viber. Саме там ми допоможемо все оформити.

Більше інформації шукай на сторінці Обмін та Повернення. [лінк]

Як часто відбуваються відправки?


Ми здійснюємо відправки кожного дня, окрім неділі. Винятком можуть бути дні, коли не працюють відділення пошти. 

Замовлення, оформлені до 15:00, ми відправляємо в цей самий день.

Ті, що оформлені після 15:00, — наступного дня. 

Турбуємося, щоб ти якнайшвидше отримала косметику, що доповнить не лише твій образ, але й відчуття.

Як я можу звʼязатися з менеджером магазину? Який ваш графік роботи?

Тримаємо звʼязок з нашими girls in lavz двома способами:

  • Instagram – відповідаємо щодня з 9:00 до 21:00 
  • Viber – відповідаємо щодня, окрім неділі, з 9:00 до 18:00.

Можеш писати нам з будь-якого приводу — питати, обирати, сумніватись і навіть нічого не купувати. Ми поряд завжди, коли тобі це потрібно.

Cкільки часу триває доставка Україною?

За нашим досвідом, доставка Новою поштою триває 1–2 дні, Укрпоштою — від 4 до 6 днів.

Якщо тобі потрібно більше деталей про доставку — переходь на сторінку Доставка та Оплата. [лінк на сторінку]

Яка вартість доставки?

Ми не впливаємо на вартість доставки, адже вона визначається тарифам Нової або Укрпошти. Проте, якщо ти оформила замовлення на більш, ніж 3000 гривень — доставка буде безкоштовною.

Якими службами відправляєте замовлення?

Співпрацюємо з Новою та Укрпоштою, щоб ти могла обрати зручніший для себе варіант.

Як дізнатися термін придатності продукту?

Ми уважно слідкуємо за нашими продуктами. Якщо до завершення терміну придатності залишається менше, ніж пів року — ми попереджаємо про це й обов’язково робимо знижку. 

Якщо бажаєш дізнатися точний термін придатності конкретного продукту — напиши нам в Instagram. 

Чи може колір продукту відрізнятися вживу та на фото?

Ми самостійно створюємо контент та намагаємося передати всі відтінки якомога точніше. Проте, у кожної нашої girl in lavz власні особливості налаштування екрану. Через це кольори можуть мати легкі відмінності. Якщо хочеш переконатися як виглядає колір – напиши нам в Instagram і ми надішлемо додаткові фото або відео, щоб ти точно знала, що обираєш.

Що робити, якщо я взагалі не знаю що мені підходить?

Спершу — видихай! Ми знаємо, що іноді «обрати своє» — це надважкий процес. Але саме тому ти тут. Напиши свій запит нам в Instagram або у Viber і ми пройдемо цей шлях замість тебе — поставимо необхідні запитання, визначимо твої бажання і підберемо саме ту косметику, що розкриватиме і доповнюватиме твою красу. 

А якщо ти ще не готова обрати — просто проконсультуємо, щоб ти краще себе зрозуміла.

Lavz Friends

Накопичуй бали, користуйся кешбеком 
та отримуй особливі подарунки. Lavz тебе!